1. SPÔSOB PLATBY
Zákazník má možnosť vybrať si v prípade technickej dostupnosti, z nasledovných spôsobov platby :
- platba kartou ONLINE kreditnou, alebo debetnou prostredníctvom bezpečnej platobnej brány spoločnosti COMGATE https://www.comgate.cz/sk
- Platbu máme okamžite na účte a vieme bezodkladne vybaviť objednávku. Zákaznik neplatí žiadne poplatky naviac.
- Platba online bankovým prevodom na účet , riešenie od spoločnosti COMGATE https://www.comgate.cz/sk
- Platbu obdržíme v priebehu dňa a následne Vám zašleme tovar. Tento spôsob platby je pre zákazníka zdarma.
kontakt na spoločnosť COMGATE, poskytovateľa platobnej brány:
https://www.comgate.cz/cz/platebni-brana
•akékoľvek otázky a reklamácie týkajúce sa platieb prostredníctvom spoločnosti COMGATE, môžete riešiť buď cez nás, alebo priamo so spoločnosťou COMGATE
ComGate Payments, a.s.
Gočárova třída 1754 / 48b, Hradec Králové
E-mail: platby-podpora@comgate.cz
Tel: +420 228 224 267
-
platba bankovým prevodom na účet /platba bude uskutočnená pred doručením tovaru/
- Zákazník na účet :
SK46 8330 0000 0021 0167 2657
prevedie, alebo vloží sumu v plnej výške hodnoty objednávky. Pri tomto spôsobe úhrady sa môže predĺžiť dodanie tovaru v závislosti na dobe, počas ktorej budú peniaze pripísané na náš účet
Tento spôsob platby je ZDARMA
-
platba v hotovosti pri osobnom prevzatí
- Zákazník pri osobnom odbere zaplatí za tovar hotovosťou na mieste prevzatia : ulica Dr. Bokesa 40 v Pezinku
Tento spôsob platby je ZDARMA
Uvedené platobné možnosti sa vzťahujú na platbu objednávok doručovaných na Slovensko.
Platba objednávok zo zahraničia je možná len Vopred bankovým prevodom, po dohode predávajúceho so Zákazníkom /o cene a spôsobe doručenia/.
2. DODACIE PODMIENKY
2.1. Odoslanie (expedovanie) tovaru
Tovar je obvykle odosielaný v priebehu 1-5 dní po obdržaní objednávky v závislosti na spôsobe platby. V prípade zvolenej platby bankovým prevodom na účet predávajúceho je tovar odoslaný až po pripísaní celej sumy hodnoty objednávky na účet. Ak nie je tovar na sklade, informujeme o tejto situácii Zákazníka a postupujeme podľa dohody s ním. Lehota na dodanie tovaru v zmysle zákona je 30 dní.
2.2. Balné
Balné, či manipulačný poplatok neúčtujeme, bez ohľadu na hodnotu Vašej objednávky, či počet objednaných produktov.
2.3. Spôsob doručenia tovaru:
-
Kuriérskou spoločnosťou GLS/DPD
- Tovar bude doručený Zákazníkovi na adresu uvedenú v objednávke KURIÉROM GLS - ako poistený balík. Doba doručenia je nasledujúci pracovný deň po dni odoslania ak bol tovar objednaný do 10:00 hod. Ak si vyberiete tento spôsob doručenia tovaru, uvádzajte prosím do poznámky čo najpresnejšie miesto doručenia ako aj platný kontakt na mobil.
K celkovej sume objednávky pripočítavame za DORUČENIE KURIÉRSKOU SPOLOČNOSŤOU GLS/DPD nasledovné prepravné:
4,90,-€ pri objednávke do 20kg hmotnosti zásielky
7,90,-€ pri objednávke zásielky v rozpätí 20-40kg
17,90,-€ pri objednávke zásielky v rozpätí 40-60kg
Pre zásielky nad 60kg a aj pre nadrozmerné balíky v zmysle definície nadrozmernosti určenej prepravnou kuriérskou spoločnosťou sa určujú ceny individuálne a zásielka sa posiela až po súhlase a úhrade zo strany objednávateľa.
- Osobný odber
- Osobný odber v našom sídle na ulici Dr. Bokesa 40 v Pezinku je možný v pracovných dňoch od 14:00 hod. do 17:00 hod, alebo po dohode na tel. č. +421 951 409 500
Poplatok za osobný odber nie je účtovaný.
Uvedené dodacie podmienky sa vzťahujú na dopravu na celom Slovensku.
Odoslanie do zahraničia je možné len po dohode predávajúceho so Zákazníkom .
Prevzatie tovaru od prepravcu - od kuriérskej spoločnoasti GLS/DPD
Zákazník je povinný prekontrolovať a prevziať zásielku iba ak nie je nijako poškodená. Pokiaľ je doručená zásielka poškodená, nepodpisujete doručovateľovi dodací list, kým za jeho prítomnosti neskontrolujete tovar pod obalom!
V prípade poškodenia výrobku spíšte reklamáciu s doručovateľom a bezodkladne o tejto skutočnosti informujte Prevádzkovateľa. Následne pri riešení reklamácie je Zákazník povinný poskytnúť maximálnu súčinnosť. Nový tovar Vám zašleme spravidla do 7 dní , pokiaľ je na sklade.
Ak zásielka nebola pri preberaní poškodená, a napriek tomu je po rozbalení tovar poškodený (vnútorné deformácie, pukliny spôsobené nadmerným otrasom), ohláste to ihneď (najneskôr na nasledujúci pracovný deň) príslušnému prepravcovi! Neskôr nebude na reklamáciu braný ohľad. Ďalší postup sa riadi reklamačnými podmienkami príslušného prepravcu: Kuriérskej spoločnosti GLS,alebo DPD, podľa toho ktorý prepravca zabezpečoval prepravu.
V prípade otázok ohľadom možností platby alebo dopravy nás môžete kontaktovať na tel. čísle +421 951 409 500, alebo na e-mail: info@baliacesystemy.sk .